29 Ekim 2011 Cumartesi

hayali pembe dizi

bu aralar nerede olursam olayım canım sıkılınca hayal kurmaya başlıyorum. öyle zengin olayım, şöyle evim olsun bu model arabam olsun gibisinden değil. şimdiki zamanda yaşayan, benden farklı bir kızın hayalini kuruyorum. adı falan da sabit hani, sevgilisi var kızın, kafamdaki bu iki karakterin bir de ortak arkadaşları var ama kıza daha yakın biri bu. kendimi öyle bir kaptırıyorum ki bazen bu hikayeye, adam kızı üzdüğünde ağlayacak gibi oluyorum. sanırım biraz salağım bu konuda, yahu zaten olaylara ben yön veriyorum bu mercimek kadar beynimin içinde, neden üzülüyorum bilmiyorum. ayırıyorum bu iki karakteri ara sıra, olan zavallı ortak arkadaşlarına oluyor, dert dinlemekten kafası fıçı gibi oluyor kızcağızın, bazen adam aldatıyor kızı, öfkeleniyorum, elime geçirsem seni oyacağım o çipil gözlerini diyorum falan. sonra adam çok pişman oluyor, kızın kapısının önünde yaşıyor resmen, kız çok insaflı olduğundan kıyamıyor adama alıyor içeri, adam yalvarıyor, kızın saçlarını yüzünü, ellerini öpüyor af diliyor, bizim salak ta ona beni çok aldattın diyor, direnmeye çalışıyor, adam yeminler ediyor bir daha olmayacak diyerek, kızın yüzünün her tarafını öpüyor ama ilk öpücük hep gözlerinden başlıyor derken bizimkiler sarmaş dolaş televizyon izliyorlar uzanıp.
en çok komiğime giden, bu ikiliye kendim yön verdiğim halde, çok romantik ve bir o kadar da ajitasyonlu bir filmi ilk kez izliyormuşum gibi heyecan yapmam, arada adama kızıp küfretmem, arada kıza salaksın sen demem, arada ortak arkadaşlarına kızıp şu adamla bi konuş da akıllı dursun iki dakka olm diye çıkışmam. nasıl bir kaptırıyorsam kendimi, ben gece yatağıma uzanıyorum, yorgana sarılıyorum ısınayım diye, gözlerimi kapatıyorum adam kıza sarılmış oluyor, başlıyorum yine romantik pembe dizi çekmeye. anlayamıyorum, ya deliriyorum tam olarak ya da içimde sevilme özlemi var. her neyse, sevilme özlemi deyip te kendimi ajitasyona sürüklemeyeyim gece gece, zaten yatınca bir sürü hayal kuracağım salya sümük ağlamalı. öyle bakmayın ekrana doğru mu okuyoruz diyerek, bir keresinde adam kızı aldattığında, kız bunu öğrendiğinde salya sümük ağlamıştım resmen.
ama kararlıyım, bu ikiliyi en kısa zamanda evlendirip, adamı karısına aşık, kul köle, gözü başka kadın değil başka insan görmeyen bir adam yapacağım. olmayanlara inat pamuk gibi, kız ne dese peki sevgilim diyen kılıbık bir koca olacak, kaçarı yok! şimdi sürsün sefasını sürsüüünn, kesebildiği kadar kaçak et kessin bakalım beyimiz dışarıda, hele bir evlendireyim onları, hele bir atsın o imzayı var yaaa, insanlık adına kadınların intikamını alacağım. evinin erkeği, bebesinin babası olacak bizim çapkın. kızın aşkından sürüm sürüm sürünecek daha, madem ki gerçek hayatta dize getiremiyoruz biz bu adamları, ne yaparsak yapalım tam bağımlılık yaratamıyoruz beylerde, yanımızdayken öndeki kızın vücut hatlarnı incelemeye alabiliyorlar madem, ben de bir erkeği tüm yanlışlıklardan arındırıp, hayalimde mükemmel sevecen, ultra sadık bir koca haline getiririm işte böyle. asırlardır aldatılan, evlenince ev eşyası muamelesi gören bütün kadınların intikamını almaya yemin içtim. varsın gerçek olmasın, ben hayali bir pembe dizide bir erkeğin bir kadının önünde diz çöktüğünü izleyeyim O BİLE YETER BE!

0 kişi olaya son noktayı koymuş:

 
↑Yukarı