21 Aralık 2011 Çarşamba

10 adımda "cool" olma rehberi

  1. her zaman çok önemli insanlarla görüşüyormuşsun, çok önemli mevzularla meşgulmüşsün gibi davran. öyle değilsen bile şizofrene bağla kendini, öyleymiş gibi yap. sana ne yaptığını sorduklarında "aynı işte bildiğin gibi aynı işler, aynı insanlar" de ama kimseye bu işlerin ne olduğundan bahsetme. kafaları karışsın.
  2. ortamda bilmediğin bir konu açılınca saf saf "ne olm bu biriniz beni aydınlatsın" deme. biliyormuşsun ama hiç önemsemiyormuşsun, konuşacak kadar kayda değer bulmuyormuşsun gibi yap.
  3. sosyal paylaşım ağlarındaki profillerine hep entel film isimlerini orjinal adıyla yaz, nietzche'nin kitaplarını yalayıp yutmuş gibi alayını yaz. sakın elif şafak aşk yazma.
  4. facebook'tan konu açıldığında "ya amele doldu, xd diye gülen ergenler var kapatacağım ama vaktim yok ki" de. sakın ekle beni deme, ekleyen olursa haftalarca beklet isteği. meşgul sansınlar.
  5. biri yerli dizilerden konu açınca "türk dizileri de izlenir mi ya, bırakın abi bu işleri" diye ayar ver. sakın behzat ç.'yi, muhteşem yüzyıl'ı, öyle bir geçer zaman ki'yi izlediğini çaktırma.
  6. karşı cins yaklaşmaya çalıştığında "yani bilemiyorum sana zaman ayırabilir miyim ki" mesajı veren muhabbetler çevir. sakın "hadi akşama kahve içelim" deme. "haftasonu bir yerlere kaçalım olmazsa, sıkıldım ben de yoğunluktan" de.
  7. evde sıkıntıdan bilgisayarı açıp solitaire oynasan bile kimseyi "hadi çıkalım" diye arama. bırak onlar peşinden koşsun. arayan olursa da "ya aslında işim var ama dur geleyim, sonra hallederim" de.
  8. hep koyu renk giyin, yerli markaları göm yere, ithalleri de sanki baban üretiyormuşçasına savun. mutlaka birkaç modacı adı bil.
  9. konu acundan açıldığında "abi boş adam, onu mu konuşuyorsunuz" de. "geçen haftaki yetenek sizsinizde taklit yapan adamı gördün mü oluumm, manyak bülent ersoy yaptı" deme. boş işlerle uğraştıklarını ifade et insanlara, ez.
  10. illuminati neymiş, masonluk neymiş michael sikkofield'in bloğundan okuyup öğrenmişsin gibi davranma, aklında kalan yarım yamalak bilgiyi de tane tane ağır ağır anlat, daha fazlasını konuşmak istemiyormuş gibi yap.
hadi öptüm hepinizi, iyi geceler :)

0 kişi olaya son noktayı koymuş:

 
↑Yukarı