22 Ekim 2011 Cumartesi

bir masal uydurdum

derin nefesler çekiyorum sigaramdan
zannetme ki derdimden, efkarımdan
hayır, sadece ellerine sinen tütün kokusunu içime çeker gibi
biraz daha, bir nefes daha seni yaşar gibi
hayat dediğimiz, hayat dediğim senle dolu anlar bütünü şimdi
bazen kelimelere düşman oluyorum seni anlatamadıkları için
bazen de kelimelere sarılıyorum içine seni hapsettiğim için
bir hayal, bir yalan, bir gerçek var şimdilerde elimde
hangisine güveneyim, hangisini seveyim bilmiyorum
hepsinde senden bir parça, hepsinin başlığında sen
bak, kelebek büyütecek kadar hayalperest oldum
hani kızardın ya hayallerde yaşıyorum diye
ben şimdi hayalimde de senle yaşar oldum
yine kızma, hayır hayır bakma öyle yüzüme kötü kötü
ben ikimiz için bir yalan, bir hayal, bir masal uydurdum...

0 kişi olaya son noktayı koymuş:

 
↑Yukarı