29 Kasım 2011 Salı

tanışmadığım adamı bile kıskanacak kadar deliyim!


selamlar, sevgiler. nasıl sinirlerim bozuk, nasıl kendi kendimi yiyip bitiriyorum anlatamam. mavi-yeşili tam üç kez gördüm bugün. ilkinde acele acele biryere gidiyordu, baktım ve o da baktı yine bakıştık yani. bu sefer de o bakıyor ve gözlerini kaçırıyor hemen. oyun mu oynuyor benle anlamadım, parmağına bakıyorum hani erkeklerin taktığı siyah taşlı yüzükler olur ya onlardan var. alyans falan yok yani, o taşlı büyük yüzükler evlilik ya da nişan yüzüğü olarak takılmaz değil mi? bilen beni aydınlatsın nolur. ikinciye geçtiğinde de elinde telefon, birşeyler okuyordu ya da numara arıyordu sanki. ne varsa o iphone'un içinde anlamadım, adam dikkatle bakıyor. gerçi dikkatsizce bakınca da benim EGM'den gelen "aşırı hız ömrü kısaltır" mesajını "aşkınız ömrü kısaltır" olarak okuduğum gibi yanlış okuma riski de yok değil hani. ama elindeki telefona bir bakışım vardı anlatamam size. eğer bu gece o telefon bozulursa, o dokunmatik ekranı orta yerinden çattadanak çatlarsa, sorumlusu benim bakışlarım. eğer adam bakışımı farkettiyse, ki bence farketti gelip hesap sorma hakkına sahip. nasıl dellendim, utanmasam soracağım NE VAR O TELEFONUN İÇİNDE BE ADAM! diye. hoş sorsam ne yazar, sana ne deyip geçebilir ya da hiç tanımadığım, benden hoşlanıp hoşlanmadığını bile bilmediğim bir adama hesap sormam karşısında önce dumura uğrayıp ardından kahkahalara boğulabilir.
gördüğünüz üzere, hiç tanımadığım, sevgilim bile olmayan hatta benle ilgilenip ilgilenmediği konusunda en ufacık bir fikrim bile olmayan bir adamı elindeki telefondan ve o telefonun içindekilerden kıskanacak kadar manyağım. ne yapayım ama ben kıskanç bir insanım ve son zamanlarda sadece mavi-yeşile adapte olmuş durumdayım. ha bugün ha yarın diyerek gelen birkaç kısmetimi bile geri teptim. evde kalırsam sorumlusu mavi-yeşil. üstüne bir de 15 dakika sonra telefonla konuşarak geçmesin mi gözlerimin önünden, tam manasıyla delirdim, kendi kendimi yedim bitirdim. yani tuz biber oldu anlayacağınız.
efendim, elbette ki annesiyle, patronuyla, babasıyla ya da iş arkadaşıyla konuşuyor olabilir. bu ihtimallerin de çok net farkındayım. neticede iphone da son derece teknolojik bir alet ve adam işle ilgili gelen bir maili bile okuyabilir ama benim kıskanç algım bunu hemen sevgiliye ya da arkadaş kontenjanından geçindiği kızlara yorar. ne yapayım, ben böyleyim. annesidir di mi naaann? teselli verin bana nolur. ühüüühüüüü :(( ağlayacağım naaan, ya sevgilisi varsa, ya başka kızlarla fingirdeşip sevgili olmuyorsa. Allah'ım çok paranoyağım değil mi?
şimdi bişey daha soracağım size, benim bu mavi-yeşile trip atma gibi bi hakkım var mı? nasıl atıcam di mi tribi de, görünce kafamı mı çeviricem? sorduğum soru yani benim de. çok sinirlendim ama ya, mümkünse beğendiğim adamların cep telefonu olmasın, olursa da bir annesi arasın bir de patronu. kız arkadaşı hiç olmasın, hatta erkek arkadaşı bile olmasın. ne gerek var canım, beraber maça falan gidebiliriz pekala. gıkım çıkmaz yeminlen, sevdiceğim nereye ben oraya. umarım yarın görebilirim mavi-yeşilimi, umarım yarın bana daha ilgili bakar ve umarım o iphone'unun içinde ne kadar kız ve çapkın erkek numarası varsa silinir. öpüyorum herkesi kocaman, sevgiler :)

2 kişi olaya son noktayı koymuş:

Adsız dedi ki...

simdi su yazini okurken,en dikkat ettigim nokta basrollerde olan kahramanimiz, mavi-yesil`in parmaklarinda yuzuk araman oldu.evli mi, degil mi? diye.bu ne kadar ince ve guzel bir dusunce,-ki boyle diyorum ama, aslinda normali de budur zaten.budur fakat,gel gor ki az yuva yikmiyor bazi kadinlar.tebrik ediyorum bu yuzden.

simdi gelelim kiskanclik mevzusuna,ahh yok mu su kiskanclik?insani icten ice,kucuk bocekler gibi yer bitirir.her derde,oyle veya boyle bi care bulundu.ya da bulunmaya calisiliyor.yahu birileri de ciksin su ask acisi ,bir de kiskancliga el atsin.

hayatim boyunca kiskanclik nedir bilmedim.sevdigim hicbir seyi kiskanmadim.kiskanan insanlar da gozume hep itici geldi,hatta gicik kaptim.taa ki 21 yasima kadar.meger insan gercekten sevince deli gibi kiskaniyormus,sacma oldugunu dusunse de kiskanmaktan vazgecemiyormus anladim.benim kiskancligim suraya gitme,sunu yapma,arkadasinla konusma vs gibi degildi.kucuk kizlar olur ya hani onlar gibi cocukcaydi.ama itiraf etmeliyim ki, bana bu duygunun yasattiklari hicte cocukca degildi.

kiskandigimdan cok kiskanilmama ragmen,kiskancligin cok lanet bir duygu oldugunu dusunuyorum.ama kapildik bi kere bu kiskanclik hastaligina ,e caresi de yok belli ki ,boyle gider bu.

mavi-yesil`e de iki cift lafim var;mavi-yesil anladik iphone sahibisin iyi guzel ama kardesim,biraz cebine sok su telefonunu da, dur biraz etrafina bak kim var ,kim yok diye.sinirlendirmeye basladin iyice insani:)

sevgiler
anaksunamun ;)

wodka dedi ki...

anaksunamun; olur da tanışırsak, sevgili olursak o iphone'u rüyasında görecek, ne işkenceler edeceğim. her türlü şeytanlığa entrikaya kafam basar da yuva yıkan, ara bozan kadın olamam ben, korkarım bundan. bütün güzel dileklerin için çok çok teşekkür ederim, öperim çok :)

 
↑Yukarı