19 Kasım 2011 Cumartesi

pazartesiye 1 kala :(

ühüüühhüüüü (burda ağlıyorum) her güzel şeyin sonu var hakkaten. hayır, sevgilimden ayrılmadım, zaten sevgilim de yok, neyse konumuz bu değil, tatilim bitiyor, son demlerdeyim, yarın akşam bu saatlerde iyice son demlere varmış olacağım, kederliyim. insan çabuk alışıyor rahata, kabullenemiyorum, kabulleniyormuşum gibi yapıyorum, sanki dün gece polyannayla aynı kaptan yemek yemişiz gibi, iyimser olmaya çalışıyorum. evet, tüm bunları tatilim bittiği için hissediyorum. biliyorum kimse ölmeyecek, pazartesi günü savaşa da girmeyeceğim, sadece işe gideceğim, 5 buçuk yıldır çalıştığım işyerime gideceğim, zor olacak ama bunu yapacağım, her neyse ucunda ölüm yok ama üzülüyorum işte.
yarın yaşayacağım pazartesi sendromu var ya, 9 günlük bayram tatilinden dönen devlet memurununkiyle kıyasıya kapışır. çünkü ben pazartesi sabahı uyanınca müge anlı izlemek için çok geniş zamana sahip olmayacağım, çünkü ben pazartesi günü laptopum kucağımda nette oyalanmayacağım, çünkü pazartesi günü netten canım sıkılınca kitap okuyamayacağım, çünkü pazartesi günü evde canım sıkılınca kahve içmek mağaza kurcalamak için en yakın avmye gidemeyeceğim, pazartesi günü sıkıntıdan patlasam bile işyerinde olacağım. ha, pazartesi gününü atlatınca elbette alışacağım ama, zor olacak.
minik bir tesellim var, çıkmadık candan umut kesilmez fantezisi yani. hayır durun, pazartesiye kadar darbe olur sokağa çıkma yasağı gelir vb. felaketlerde değil umudum, olmasın da, sırf ben pazartesi işe gitmeyeyim diye dengelerin bozulmasının alemi yok, her neyse konu mavi-yeşil. acaba göremeyince merak etmiş midir lan beni? özlemiş midir? pazartesi görür müyüm, hâlâ aklında mıyım? meraktayım ve hani güzel bir karşılaşmamız olsa hiç de fena olmaz bence, sizce de öyle değil mi? baksam kalsam o mavi-yeşil gözlerine, o da bana baksa. tamam olm bu sefer de konuşmasın hadi, hem pazartesi sendromu hem de mavi-yeşil'le irtibat kurmanın heyecanı bir arada, bu kadarı fazla! ama gelsin, ne olur gelsin!
sendrom acil yazısının burada sonuna geldim, dua edin olur mu, ne olur dua edin, hem pazartesi kolay olsun hem de mavi-yeşil'i görebileyim. hadi iyi geceler, öpüldünüz. :)

0 kişi olaya son noktayı koymuş:

 
↑Yukarı