1 Kasım 2011 Salı

hayalperest peri ve mavi-yeşil

ben imkansız aşkların perisiyim
sevilmeyeceğim zamanı kollarım her daim
kim sevmiyorsa, gider onu severim
içimden akıtırım gözyaşlarımı
gözlerim her zaman gülmek zorundadır
ve ben hep aynı masala inanan bir periyim
aynı anda aşık olacağız
çok seveceğiz, beraber yaşlanmayacak aksine gençleşeceğiz
beraber ölmeyeceğiz, her sabah birbirimiz için yeniden doğacağız
ben çok utanmaz bir periyim aslında
bakmasın mavi-yeşil prens, ona bakarken utandığıma
aşkın arsızlığını aldım mı elime
ne insan tanırım, ne çevre, ne doğa
ben onun içi yaşarım, onun için her gün yeniden doğarım
ben çok hayalperest bir periyim
o bana bir baksın yeter, ben ilk çocuğumuzun adını bile planlarım
sonra onu göremeyince de
yıkılmaya yüz tutan bütün hayallerime ağlarım

0 kişi olaya son noktayı koymuş:

 
↑Yukarı