31 Ocak 2012 Salı

rüyamda çok mutluydum ben

selam panpa. artık o kadar pratik o kadar eğlenceli bir çağda yaşıyoruz ki bu çağı çok seviyorum ben. kalp. evet, yine bir takım işler peşindeyim, noolmuş yani? şimdi anlatamayacağım bunu, yani henüz plan tam manasıyla gerçekleşmeden bu riski göze alamam ama pek yakında beraber güleriz yine olanlara. umarım herşey planladığım gibi gider, umarım.
dün gece çok güzel bi rüya gördüm ben. öyle mutluydum öyle mutluydum ki anlatamam. aslına bakarsan rüyayı gece görmedim, sabah uyanmama yakın gördüm. ama bunun önemi yok çünkü burda önemli olan rüyanın içeriği. efendim bilinçaltım benden gizli nasıl hayaller kuruyorsa artık, sabah uyandığımda resmen gülümsemekten ağzım yırtılacaktı. neyse ki vaktinde uyandım. o derece mutluydum yani rüyamda. her neyse, benim burak özçivit'i ne derecede beğendimi bilirsiniz az çok değil mi? oyunculuğu, yakışıklılığı, karizması oooo evlere şenlik bi olay. işte ben rüyamda burak özçivit'in sevgilisiydim cancağızlarım. ama nasıl mutluyduk, nasıl romantik bir ambiyanstı anlatamam. böyle karlarda koşuşturmalar, burakçığımın bana çiçekler alması falan. el ele objektiflere poz vermeler, burakçığımın "düğün ne zaman" sorusuna "çok yakında arkadaşlar" diye cevap vermesi. tek sorun, kendisini çok beğendiğini söyleyen bülent ersoy'du açıkçası. yani kendimi rüyaya o kadar kaptırmışım, bunu o kadar sahiplenmişim ve öylesine gerçekçi bir şekilde yaşıyorum ki rüyamda bile bülent ersoy'un beni ham yapmasından korkuyorum. her neyse işte, neticede biz burakçığımla evlenmeyi düşünen bir çifttik ama işte yüzükleri takamadık gençler.
sonra uyandım, uyandım ve önce gülümsemekten ağrımaya başlayan yüz kaslarımı fark ettim. sonra da "yine mi üstümü açtım ben yaa" dedim kendi kendime. sonra yattım yerime, düşündüm. birincisi karlarda koşuşturmak ne yav, söz konusu burak özçivit bile olsa ben kar üstünde koşamam, düşerim bi kere ve çok üşüdüğüm için bunu zaten en başta reddederim. yani o koşacaksa koşsun kendi kendine, ben evde oturup kahve içmeyi tercih ederim. sonra ikinci olay da çiçek olayı. ben pek romantik biri değilim açıkçası, hatta düz "odun musun wod ya çiçek sevmeyen kız mı olur" diyen arkadaşlarım da mevcut. yani ne o öyle bi demet çiçek koskoca adamın elinde. te allaam ya. hem o çiçeğe para verene kadar bana bir adet loreal volume million lashes extra black maskara alsa o adamı ömür boyu başımın üstünde taşırım. yenmez içilmez, yüze göze sürülmez, koyucam vazoya ancak yanından geçerken takılıp durucam o çiçeğe falan. ya gerçekten çok saçma bence. ya da ne bileyim bana çok isterse çikolata da alabilir. bilhassa bitter. yani daha makbule geçer, geçmez mi yoksa, ben mi yanılıyorum.
işte böylelikle içimdeki oduna da tanık oldunuz kuzularım. sonra çıktım yataktan, baktım kolumun dünkü ağrısı yok, sonra yapıştırdığım yakıya baktım ve "nasıl çıkartıcam ben bunu yav, amma da yapışmış" diye düşündüm falan. sahi nasıl çıkıcak bu ya, hayır çıkartıp kas gevşetici krem sürmem lazım da ondan yani bu acelem.
rüyamı anneme anlattım sonra, güldü "aç tavuk seni" dedi bana yav inanabiliyo musunuz? akabinde de "ekmek yok evde, git ekmek al bakkaldan" havasını çaldı. abi sabahın köründe bakkala gitmek dert yeminle. iki adım yer diye mavi pijamalarımla çıktım evden, yolda sevgili komşumuzu gördüm ve yorumu "wod nan şirin baba gibi olmuşsun ne bu halin". abi şaka mısınız yav, babamla mı sözleştiniz siz. hayır bi kere şirin babanın pantolonu kırmızı ve kırmızı şapkası var. benim eşofmanlarım tamamen mavi. "hahaha göstercem ben sana şirinleri" dedim girdim bakkala. acaba evden eşofmanla çıkmak iyi bi fikir değil miydi diye düşünüyorum. hayır zaten kot falan giydikten sonra üşenmem az da makyaj yaparım ve kahvaltıyı dışarda yaparım di mi ama?
öyle yani canlarım, şaka gibi bi sabahtı. hala aklıma rüyam geliyo. bi de burak özçivit kendisine sevgili bulmuş, gördünüz mü kızı? çok çirkin değil mi allasen? resmi alta koyucam ve çok rica ediyorum "ııyyykk çok iğrenç ya burak bu kızın neresini beğenmiş wod" diye mesaj atın olur mu? hayır kıskanç değilim! neyse kuzular kızı yerden yere vuran mesajlarınızı bekliyorum öptüm kocaman :) kalp.
özellikle de saçları ve makyajı ve dudakları çok çirkin di mi nan?

2 kişi olaya son noktayı koymuş:

Adsız dedi ki...

Kıza değil de Burak'a laf etsem bana çok kızar mısın wod? O bıyık,o saç -pardon saç yoktu dimi- ne allasen?

öperim,sevgiler :))

wodka dedi ki...

yani hemen sevgili bulduğu için kızgınım ve bunu hiç problem etmiyorum balım :) ama kız cidden çok çirkin di mi yaaa :)

 
↑Yukarı