29 Ocak 2012 Pazar

kız muhabbeti yapalım mı?

hehheyyttt işe gitmedim, evdeyim, sınırsız yatıştayım.

sabah 10:30'a alarmımı kurmuşken, üzerine bir de uyanmış, buzz gibi suyla dişlerimi fırçalamış ve yüzümü yıkamışken müdüre ablam aradı. daha doğrusu aramış, çünkü o esnada ben "allaaam bu sular yazın soğuk kışın sıcak olsaydı nolurdu? hani işine karışmış olmayayım, isyan ya da sitem kabul etme de öneri ve istek olarak say bunu" modundaydım. sonra ne giysem??? soru işaretleriyle odaya geçtim ve telefonumun amansızca titremekte olduğunu gördüm. anladım aslında yok gitme diyeceklerini ama açtım telefonu "yaa işte gideyim hava da güzel baksanıza" falan ayakları yaptım. bu arada "allaam umarım bunu okumuyorlardır." çünkü okuyorlarsa ve ayak yaptığımı da fark ettilerse bu hiç hoş olmaz, işsizler ordusunun bir neferi olmak istemem açıkçası.
öte yandan uzun zamandır tumblr sayfamı kullanmıyordum, siyah beyaz ölü gibi bir temayla, eski birkaç gönderiyle kaderine terk etmiştim. zaten blogspot erişim engeli geldiğinde açmıştım, engel kalkar kalkmaz da kaderine terk etmiştim. ama dün gece canım sıkılırken bi bakayım dedim, arada müzik falan paylaşırım ne bileyim kısa kısa yazarım falan fıstık işte. sonra düzenledim kendi çapımda ama işte tema ayarlama konusunda özürlü olduğum için yine bunu da beğenmedim, yine içime sinmedi ama olsun napalım elden gelen bu kadar işte.
dün gece saç rengi sorunsalına son verdiğimi söylemiştim, siyahta karar kıldım tamam da şimdi de boyamaya üşeniyorum. ciddi anlamda sıkıntı yaşıyorum bu konuda. ki her seferinde de kulaklarım, ensem ve alnım boyanıyor, yok mu bunun bir çaresi? ayrıca dün boyayı alırken mağazadaki kız bana syoss diye bi marka önerdi. köpük boyaymış, bulaşmaz bu ve çok rahat boyarsın dedi. ben normalde vital, koleston ya da igora royal kullanıyorum. ancak kolestonda mavi-siyah yoktu, o yüzden mavi-siyah boyadığım zamanlar hep igora royali seçtim. şimdi uuu igora iyi boyadır demeyin, mavi-siyahı inanılmaz akıyor. hiç de memnun kalmadım. hatta bir keresinde çok acelem olduğu için ve girdiğim mağazada tek boya o olduğu için nevacolorun mavi-siyahını almıştım o bile daha iyi çıktı. hem o zamanki fiyatı sadece 3.50 tl idi. yalnızca saç derisini inanılmaz derecede yakıyor, o 35 dakika bir an önce geçsin istiyorsunuz. e bu da saç derisi için hiç faydalı değil, rengin kalıcılığından çok memnun kaldığım halde bir daha da almadım.
bir de voila ile boyamıştım mavi-siyaha. aman allahım, böyle rezalet bir boya daha görmedim. kızıllık içeren renkler için bir ayda rengin akması oldukça olağandır ama kahve ve siyah tonları için hiç normal değil. bir ayda kahveye döner mi bir renk. nefret ettim o boyadan. ayrıca da saçlarımı öyle saçma bir şekilde yumuşattı ki 3 kat fön çekiyordum yine de bozuluyordu. yani kızlar sakın denemeyin. kolestonun renk kalıcılığı falan iyi, ayrıca saçı parlak gösteriyor. bu sefer sadece siyah aldığım halde neden kolestonu seçmedim bilmiyorum ama memnun kaldım. onun da bir sürü yeni çeşidi çıkmış, sanırım kafam karışsın istemedim. ama en güzeli normali ve kuaförlerin kullandığı professionel serisi. professionel serisi için de kuaför malzemesi satan mağazalara bakabilirsiniz. mesela bursada alpeda'da var.
vitali de yıllar öncesinde kullanmıştım ilk kez. lisedeyken saçlarımı siyaha boyadığımda. rengi inanılmaz kalıcıydı o zamanlar ki acayip ucuz bi boya. sadece 5.50 tl. hatta bir süre önce bi kuaför arkadaşımla konuşurken o da vitali seçmemi önermişti. bakalım, üşengeçliği bıraktığımda boyayacağım ve göreceğiz nasıl olduğunu.
neyse pazar pazar ne güzel kız muhabbeti yaptık di mi? bu arada size loreal'in volume million lashes adlı maskarasını şiddetle öneririm. özellikle de extra black olanını. fırça kısmı altın sarısı, altı siyah olan bi ambalajı var ve cidden bugüne kadar kullandığım en iyi loreal marka maskara. herkesleri tek tek öperim, iyi pazarlar. :)

2 kişi olaya son noktayı koymuş:

Adsız dedi ki...

20 yaşına gelmiş biri olarak hala saçımı boyatmamış olmam,boyatamıyor olmam bu yazıdan sonra bi' kez daha koydu.Bi' kez daha imrendim. İnşallah kulağına ensene bulaştırmadan boyarsın wod :)

wodka dedi ki...

az önce mailime bi öneri geldi cherry, saçı boyamadan önce alnıma kulaklarıma enseme falan vazelin sürmemi önermiş bir arkadaş. bakalım deneyeceğim bunu :)

 
↑Yukarı