20 Ocak 2012 Cuma

bugün günlerden huysuzluk

selam, azıcık huysuzluk etmeye geldim bu gece. zaten amirim, kankim, çok canımıniçi carpediem de yok ortalarda, bu sebepten daha da huysuzlaştım, daha da tatsızlaştım kısacası. ne çok alışmışım meğer varlığına, kendisini online göremeyince -ki birkaç gün ortalarda olmayacağından haberim vardı- üzüldüm daha da tatsızlaştım açıkçası. insan birinin varlığına bir kere alışmayagörsün, hep yanında istiyor hep yanında istiyor azizim. hele de benim gibi ilgi arsızı kedi gibi bişiyseniz daha da vahimleşiyor durum. ne diyeyim, kendisinin en kısa zamanda aramıza dönmesini bekliyorum. carpediem geri dööööööööönnnnnn!!
kış mevsimini sevmem, yağmuru çamuru karı fırtınası hiç bana göre değil. ölüyorum yahu soğuktan, işten çıkıp eve gelesiye kadar ellerim böyle mosmor oluyor, parmaklarım şişiyor falan. sanırım genel aksiliğimin sebebi de bu. eğer bir daha yaz sıcağından şikayet edersem ne olur çekip vurun beni olur mu?
hazır alışmak demişken bugün öyle kendi kendime düşünürken bişey farkettim. ben insanlara kolay kolay alışamıyorum. hani görüntüde alışıyorum, samimi de davranıyorum ama gerçek anlamda samimi olabilmem için çoookk zaman gerekiyor. hele ki ilişkiler, sevgililer konusunda. sanırım bu yüzden müzmin bekarım ya. ama taktığıma da takıyorum hani, malum en yakın örneği mavi-yeşil beyefendi. adam ortadan kayboldu, sırra kadem bastı resmen. umarım ölmemiştir ya, üzülürüm nan cidden yakışıklı adamdı.
eski sevgililerime nedense etiket olmayı, takıntılı bir psikopatlıkla yapışmayı beceremedim. ha acı çekmedim mi, en büyük boyundan çektim acıyı ama işte kendi kendime, sinsi sinsi. yani adamın kapısına dayanmadım ya da gece vakti gizli numaradan aramadım. bitmiş olana bitmiştir diyebiliyorum ya en çok bu huyumu seviyorum aslında.
keyfim yok iki gündür, özel bi sebebi de yok. bu arada horozz.net'te de yazmaya başladım. sevgili Adnan beyefendiciğimin sitesiymiş, davet etti, e icabet etmemek mümkün mü? hayır değil. arada oraya da karalıyorum iki satır bişiyler, buraları ele geçireceğim diyorum saçmalıyorum falan ama sağolsunlar arkadaşlar hoşgörüyle karşılıyorlar durumu. şimdi gidip biraz onların başına ekşiyeyim, sevgilerimi iletirim herkeslere kocaman öptüm, kalpkalpkalp :)

ps: resmi de carpediemciğim yapmış bana, nasıl çok güzel di mi?

3 kişi olaya son noktayı koymuş:

Kevser dedi ki...

En çokta senin yazılarını okumayı özlemişim. Şuan farkettim. Çok samimi yazıyorsun bunu herkes beceremez. Takibimdesin bundan sonra.. Sen her yerde yaz. Yakışıır :) Hee bu arada canın sıkıldıkça benim sayfamda paylaştığım nothing else matters'ı dinle rahatlarsın :)

Öptüm kuzummm

wodka dedi ki...

@Kevser canım benim bu ortadan kaybolmanın sebebini öğrenmek istiyorum bunu bil. ayrıca ben de seni özlemişim, bunu da bil. öpüyorum çok :)

Kevser dedi ki...

Gmail'ini aldım. Şimdi mesaj atıyorum sana. Ordan uzun uzun yazıcağım şimdi :)

 
↑Yukarı