25 Ocak 2012 Çarşamba

zayıflamak için o haplara ihtiyacımız yok! evet!

yaklaşık 2 sene önceydi sanırım. gençliğin başımda duman olduğu dönemlerde zayıflama haplarından kullanmaya başlamıştım. ha sorarsan kaç kiloydun, çok mu şişmandın diye, yok çok şişman değildim. hatta zayıflama hapı kullandığımı bilenler "sen niye kullanıyosun manyak mısın?" diyorlardı. sanırım 56 kiloydum ve "54 olunca bırakıcam yaa" diyerekten bunlara başvurmuştum.
benim kullandığım bu acı biber hapı diye bilinenlerdi. çin malı olan vardı bi de orjinal olan vardı, orjinal olanı seçtim. hapı ilk aldığımda kapsüle bakıp "bu ne yaa, bu mu zayıflatacak beni, çok tipsiz" demiştim çünkü gerçekten görüntüsü son derece uyduruktu. ama işte satan arkadaş "kullan bak çok memnun kalıcaksın wod" dediği için güvenmiştim. hapı daha önceden kullanan arkadaşlar "çok susatıyor yea, iştahı da kesiyor hem" diyordu. ilk gün içtim pek birşey olmadı. susamıyordum ve iştahım da yerindeydi. her zamanki gibi normal öğünlerimi, normal düzensizliğinde yiyordum yani. ancak 3. gün akıl edebildim porspektüsünü okumayı.
yan etkileri kısmına gelince "günde 3 litre civarında su tüketilmezse karaciğer ve böbreklerde tahribata yol açabilir" demişlerdi. korktum ama vazgeçmedim hapları kullanmaktan. işte gençlik, cahillik ve bir miktar da aptallık olunca aslında tamamen zararı olan şeyden medet umuyorsun. vay benim saflığım diyorum. bu sefer uyardıkları gibi günde 3 litre su içerek devam ettim hapları kullanmaya. su miktarını arttırır arttırmaz da iştahımda azalma olduğunu fark ettim. midem bulanıyordu 2. litreden sonra ve hiçbirşey yemek istemiyordum. bu da akşam yemeğini ister istemez iptal ediyordu.
o dönemde bursa'da zayıflama hapı içtiği için ölen biri olmuştu. şimdi aslını bilemeyeceğim, açıkçası medyanın yalancısıyım. biliyorum ama aynen devam ediyorum hapları içmeye. annem bilse zaten beni isot dolu küpe basarak çıkartırdı onun acısını ya, çaktırmıyordum. sonra işte mağazada çekmecede zulaladığım hapları genel müdür yakaladı. kimin bunlar derken gözü benim üzerimdeydi "senden başka kimse yapmaz zaten bunu" der gibi bakıyordu. atladım hemen "benim" diye. "sen geri zekalı mısın, bunları içip kilo mu vereceksin. hadi bunu geçtim, bu hapları içmeni gerektirecek kadar kilolu musun? kızım sen manyak mısın?" şeklinde tam 30 dakikalık bir konuşma yaptı bana. tabi sevgili biber haplarım da anında çöpte. çok sinirlenmiştim ama, cidden bak.
sonrasında almadım bi daha haplardan, günde 3 litre su içerek diyet yapmaya devam etmemi önermişti müdürüm, aynen dediği gibi yaptım. günde 3 litre su içince gerçekten insanın yemek yiyesi gelmiyor, iştah gidiyor ve biraz yürüyüş yaptığınızda da istediğiniz kiloyu veriyorsunuz. yani hem para tuzağı hem de sağlığı ciddi anlamda etkiliyor.
tüm bunların sonrasında tam bir hafta mide ağrısı çektim biliyor musunuz? tabi anneme "ben bu hapı içtim" diyemiyorum, terlikle döver, dövse yine iyi bi fotoğrafımı poster yaptırıp üzerinde de "bu geri zekalıyı ben dünyaya getirdim" diye yazdırırdı yeminle. o zaman da sinsi sinsi doktora gittim, bi güzel doktor abiden de yedim fırçayı tabi. gençler bakın doktor abinin dediğine göre, çok zayıf olan bünyelerde beyinde hasara bile yol açabilirmiş bu tür haplar. hatta şöyle de bi durum var, hormon bozukluğundan cilt bozukluğuna, karaciğer ve böbrek hastalıklarına kadar yolu varmış. yapmayın etmeyin olur mu? tecrübeyle sabit bi durum. zayıflamak için gerçekten yürüyüş yapmanız, sebze ağırlıklı beslenmeniz ve bol su tüketmeniz ki bu da günde 3 litreyi geçmeyecek yeterli. bu da tecrübeyle sabit. aranızda hap kullanmaya teşebbüs edecek olan varsa lütfen o elindekini hemen yere bıraksın hatta çöpe atsın, anlaştık mı? şimdi herkesleri öperim, iyi geceler, sevgiler :)

0 kişi olaya son noktayı koymuş:

 
↑Yukarı