2 Aralık 2011 Cuma

kafamda deli sorular..!!

nihayet bugün mavi-yeşili görebildim. ama bu sefer de aklıma başka soru işaretleri takıldı. adam acaba egosunu şişirmek "hahaha bu da benden etkilendi, tüh ya yakışıklılığa bak buna kim karşı koyabilir" demek için mi baktı bana bön bön. hayır anlamıyorum yani, o yaşta bir adam utangaç olamaz değil mi? gelmiş 30 yaşına nerden baksanız. uf Allahım delireceğim ya, her gördüğümde dünya kadar soru takılıyor beynime, görmediğimde de neden yok ortada diye kahroluyorum. aslında elif haklı, böyle böyle paranoyak olacağım korkarım, en iyisi akışına bırakmak değil mi? bir de bunu becerebilsem, cool olabilsem ne güzel olacak. elin insanları ne de güzel beceriyor cool takılmayı, özeniyorum vallahi.
öte yandan, bankada çalışan ve ezelden beri beğendiğim bir adam daha vardı, hayatımda ilk kez bir sarışını beğenmiştim. ama aşık olmak gibi bir durum yok ortada, aman maşallah dediğim ve geçtiğim bir insandı. o da şu hem cool hem de karizmatik olan adamlardan. evlenmişti yakın zamanda, eşini görmek bugüne kısmetmiş. mağazanın önünden geçerken uğradılar şöyle bir, eşiyle bizi tanıştırmak istemiş. şimdi bunda ne var be manyak diyeceksiniz ama, o adam o kadınla evlenirken aklı neredeymiş dedim yani. hem kadın daha yaşlı, hem çirkin hem de şişman. nerden baksanız ablası gibi duruyor ve en az 5 yaş büyük gösteriyor. bir gülüşü var alllaaammm öleyim ben, o suratı kasım kasım kasılıyor gülerken bile. aklıma çeşitli sebepler geldi bu evlilik için. birincisi; bizimki bunla tek gecelik takılmak istedi, derken o gece korkudan kalp krizi geçirdi ve yoğun bakımdayken henüz şuuru yerinde değilken kadın bunu kafalayıp hemencik evlendi.
ikincisi; kadın aşırı zengin, mantık evliliği yaptı bizimki de. ama nasıl bir mantıktır bu ya, rahmetli Aysel Gürel bile hem daha güzel hem de daha sempatiktir bu kadına göre. görüntüsüne bu kadar önem veren bu adamın bu kadınla evlenmesi hangi mantığa sığar ki mantık evliliği olsun. yakışıklı adamlar neden çirkin kadınlarla evlenir hiç anlamam. evet, çirkin kadın vardır ve ne kadar bakım yaparsanız yapın bir halta yaramaz. evet, çirkin kadın vardır ve ne kadar votka içerseniz için o kadın göze güzel gelmez.
üçüncü ihtimal de bu kadın bizimkine kesin büyü yaptırdı. aslında bu en mantıklı ihtimal, başka da bir açıklaması olamaz bence. nerede yaptırdıysa ne yaptırdıysa bayağı işe yaramış. bana da söylesin de mavi-yeşile yapayım o büyüden. kapımda fino köpeği gibi dolansın dursun da acı çektireyim. töbee allaaammm ya neler der oldum, en iyisi ben cool kız oyununa adapte olmaya çalışayım. zaten şu sıralar canım sıkılıp duruyor suratsızlığım üstümde, zor olmaz kanımca.
hala daha görüntünün şokunu atlatamadım ama ya, görseniz bana hak verirsiniz zaten. ileride bir gün mavi-yeşil de çirkin bir kadınla evlenirse çok üzülürüm. tamam, çok süper güzel bir kız değilim, boyum kısa mesela ama, benden çirkin biriyle evlenmesi koyar hani. öf döndüm yine mavi-yeşile. daha fazla onu yazıp saplantı haline dönüştürmeden iyi geceler dileyeyim herkese. hadi öptüm, yine de dua edin mavi-yeşil beni sevsin. :)

2 kişi olaya son noktayı koymuş:

Adsız dedi ki...

sevgili vodkaenerji bilirsin yazilarini severim ama bu konuda katilamadim sana onu da belirtmek isterim.

soyle ki;Allah biliyor ya guzele guzel dedim her zaman,ama cirkine cirkin demeye hicbir zaman dilim varmadi.neden dersen, maleesef bu insanin elinde olan bir sey degil,kisi ya guzeldir ya da degil.bu dusunceden yola cikarak cirkin diye tabir ettigimiz insanlarin yakIsIkli veya guzel kadinlari sevme ,ve onlar tarafindan sevilmeye hakki yok mu?diye dusunurum.

acikcasi ben de gordugum bir kac ciftten dolayi pek bi sasirmistim vakti zamaninda.ama sonra sunu dusundum;" bizim goremedigimiz ve gorupte hissedemedigimiz bazi seyleri karsidaki gormus ve sevmis olabilir".hatta bu ozellikler ki ,oyle bi baglamistir ki iki kisiyi birbirine disaridan ne kadar uyumsuz gorulselerde ,aslinda ruhen dunyanin en yakisan cifti diye adlandirirlar kendilerini.

Allah`a sukur elimiz ayagimiz duzgun ,e az biraz da guzeliz sayet bir gun karsima fazla yakIsIkli biri olmayip,ruhu bana hitap eden,anlayisli,sevecen,sadik,vefakar,durust biri cikarsa o kisiyi sevebilirim.tereddut bile etmeden.

gozleri guzel baksin ,boyu boyuma,e huyu da huyuma olsun.saclari gur,disleri beyaz, elleri guzel ve temiz olsun yeter. :)

sevgiler

anaksunamun

Cherry dedi ki...

canım benim, düşüncelerini paylaştığın ve bakış açımı çeşitlendirdiğin için çok çok teşekkür ederim :)

 
↑Yukarı