11 Aralık 2011 Pazar

O'na hakaret etmek kimsenin haddi değil

rabbim bana sabır veeerrr. nolur birine sinirlenip te şu monitöre terlik fırlatmayayım. hayır sakin değilim. efendim geçen gece sosyal medyadaki hesaplarımda şööööylee gezinirken "dersim katliamı" safsatası altında Atatürk'e hakaret eden, üstelik dersim katliamı uydurmasını da photoshoplu belgelerle ispatlamaya çalışan zavallı bir kimseye denk geldim. yemin ederim ki zor tuttum kendimi güzelce yakası açılmamış küfürlerden oluşan bir mesaj göndermemek için. onun yerine girdiği tanımın altına Atatürk'e hakaret etmek haddinin bile olamayacağını ifade eden yazı yazım. öfkem geçmedi!
Atatürk diktatörmüş, öyle diyorlar. peki cicişler, peki sevimli kahramanlar birşey sormam şart oldu sizlere "az biraz diktatör olmadan devrim mi yapılır, ordu mu yönetilir, savaşılır mı?" tabi hiçbirisi olmaz, halen daha gerçek hayatı şirinler köyü gibi gören sevimli insanlar görüyorum, ne hoş. hacı pardon ama adamlar o yıllarda mecliste birbirine laf sokup, birbirini yumruklamıyordu biliyorsunuz değil mi? vatan kurtarmak, bağımsızlık kazanmak gibi bir dertleri vardı. canım cicimle, ay millet ne düşünürlerle yürümüyordu işler. elbette ki egemenliği sağlamak için az biraz diktatörlük yapacaktı Mustafa Kemal Paşa. ve elbette düşmanı da olacaktı, bu yüzyılda Atatürk gerçeğine düşmanlık beslemek çok beyinsizce pardon ama.
ermenileri katletmişiz! lafı gelmişken öncelikle hrant dink öldürüldükten sonra meydanlara çıkıp "hepimiz ermeniyiz" çığırtkanlığı yapan o insanların yüzüne tükürürüm hacılar. değilim olum ermeni falan, dünya üstünde bi öldürülen o oldu sanki. bırakın bu özenti ve salak muhabbeti, özünüz olun oğlum. siz, Türkiye Cumhuriyetini kurmak için canını dişine takmış, zor şartlarda çetin mücadeleler vermiş Atanıza saygı duyun önce, bana ne elin ermeni yazarından? bana ne ölürüldüyse, sanki hepimiz ölümsüzüz de o öldürüldü diye ortalığı ayağa kaldırdınız. boş işler bunlar boş. gelelim ermeni soykırımına. ermeniler savaş yıllarında geri çekilirken geçtikleri bütün köyleri yakıp yıkan, bütün erkekleri hatta erkek bebekleri bile öldüren bir millettir. kadınlara tecavüz edip, kendilerinden hamile bırakıp ermeni tohumlarını bu ülkeye salmaya çalışan bir millettir. bu uydurdukları soykırım zımbırtısı da suç örtmeye çalışmak, topladıkları deliller de bildiğiniz düzmece. inanmayın, acımayın bile.
bir de dersim katliamı çıktı başımıza. bu açılım zımbırtıları ilk çıktığında daha demiştim ben bunlar da coşacak azıtacak diye. öyle bir tripleri var ki, sanki senelerdir falakaya yatırıyoruz, günde beş posta dayak atıyoruz, işkenceler yapıyoruz, köle gibi kullanıyoruz. ulan sanki bizler dört dörtlük yaşıyoruz da bunların hakkından yiyoruz hep. bu nasıl bir yüzsüzlüktür arkadaş. bir de soykırım iddialarına belge diye sundukları hep photoshop çıkışlı. nan olay photoshopa kaldıysa, öyle resimler yaparız ki bülent ersoyun istanbulu fethettiğine inanırsınız hepiniz birden. saçma sapan konuşmayın olum. bunların beklentileri neler onu anlamıyorum. yani amaç ne? bir de soykırım iddialarında Atatürk'ü de suçlmıyorlar mı, al terliği heriflerin dişlerini dökene kadar vur vur vur vur vur, sonra o dişlerin yarısını anıtkabire yarısını da cami duvarına bırak gel. belki biraz akıllı olurlar.
cicikolar tamam anlıyorum, Atatürk'ün bu kadar çok sevilmesinden rahatsızsınız. tamam anlıyorum, kemalistler sizin kirli işlerinize alet olmuyor diye içerliyorsunuz ama yapacak birşey yok. ya o adamı sevip saygı göstereceksiniz ya da kıçınızı kırıp oturacaksınız. saçmalıklarınızla hakaret etmek haddiniz değil. o yüzden salak salak konuşup kendinizi rezil etmeyin, vallahi gülüyorum artık!

0 kişi olaya son noktayı koymuş:

 
↑Yukarı