10 Aralık 2011 Cumartesi

allahım bana biraz akıl-fikir ver

koskoca bir haftayı mavi-yeşil uyuzunu görmeden geçirdim. hal böyle de olunca soğudum adamdan. hıh. ama hayatımdan heyecan da gitti. canım sıkılıyor yahu, bildiğin amaçsız amaçsız takılıyorum. eskiden mağazadayken sürekli hayal kurardım bu konuda, "aha şimdi markete gideceğim, yolda karşılaşacağız, bakışacağız, konuşacağız.. allaaamm nolur artık zamanı" diyerekten kendi zavallı kalbime durduk yerde adrenalin yaşatırdım. yemin ediyorum size ot gibi bir hafta geçirdim. acayip canım sıkıldı, acayip bunaldım. adamla sevgili olmadan daha ne hayallere dalmışım, peehh!
geçen hafta galatasaray-fenerbahçe derbisi vardı ya, o akşam çok büyük salaklık yaptım. aslında saygısızlık etmek gibi bir niyetim yoktu, gerçi turk abi de kızmamış ama içimde halen daha yara. bahsetmiştim size sözlükteki yönetici abilerden turk abiyi (twitterda Korsan abim) çok çok severim, hatta yazdığı herşeyi okudukça adamın aklına karşı hayranlık duyuyorum. turk abi fenerbahçeli, o gece twitter üzerinde gergin dakikalarına şahit oldum, espri olsun diyerekten sözlükte "turk abinin maç stresi" başlığını açtım. bunda ne var demeyin şimdi, biri bana yapsa kızar mıydım kızmaz mıydım, bilemiyorum. belki bunu yapan turk abi ya da diğer sevdiğim yazar arkadaşlardan biri olsa ben de kızmazdım. herkeslerin önünde tekrar özürlerimi sunuyorum kendisine.
bazen twitter ya da blogger üzerinden tanıdığım pek çok kişi için "keşke bu insan yakın çevremde olsa" diyorum. ha tabi hayatımda çok sevdiğim insanlar da var ama, buradakiler de olsa ne olurdu? şimdi, hem anasını hem kızını olmuyor diyeceksiniz, tamam lafım yok buna, öyle olsun bakalım. ayrıca mavi-yeşile rakip bir adam daha keşfettim. bu daha yakışıklı hatta, ama ses tonu biraz cüssesine gitmiyor. tuhaftır son birkaç gündür bakma durumları söz konusu. henüz kendisine bir isim takamadım, düşünüyorum bu ne olsa diye. hey yavrum be hayata bak, platonik olarak takılıp sinir hastası oluyorum falan. bir haftayı daha bitirdim, şimdi biraz sözlüğümüze takılayım, öperim herkesleri, iyi tatiller :)

0 kişi olaya son noktayı koymuş:

 
↑Yukarı