8 Aralık 2011 Perşembe

gayet ciddiyim!

selam canlar. şu günlerde son derecede gerginim, tahammül sınırlarımı falan aşmış bulunmaktayım. o yüzden ufacık şeylere sinirlenmeyi, alınmayı, darılmayı kendime vazife edindim. öyle oluyor ki kızacak birşey bulamadığımda eskileri hatırlayıp o insanlara yeniden sarıyorum, kendimi dolduruşa getiriyorum ve karşılaştığım yerde suratlarına sert cisimle vuracağıma and içiyorum falan işte. yani her ne kadar "kim demiş canım asabi olduğumu ha kim kim?" diye yalanlayarak dolansam da ortalıkta, bildiğiniz asabiyim, gerginim, agresifim.
mavi-yeşili de görmedim bu hafta hiç, yine soğudum açıkçası. ama biliyorum ki yarın bir gün bok varmış gibi geçecek bizim oradan, bakacak yüzüme bön bön geçecek soğumam falan, kendimi tanıyorum, tecrübeyle sabittir. enteresan adam ya, yemin ediyorum çok enteresan. gelmişiz 2011e hatta bitiriyoruz 2012'ye gireceğiz, millet uzaya çıktı geldi, marsta tatil yapmaktan bahsedenler var ama biz hala bu beyefendiyle kavuşabilmiş değiliz. hayır niyeti neyse söylesin, amacı liseli ergenler gibi mal mal birbirimize bakmamızsa ben de yoluma bakayım. paranoyaklar gibi bütün gün adını bile bilmediğim adamın yolunu beklemeyeyim di mi ama?
dün 7 aralıktı, şu illuminaticilerin meşhur geri sayımı da dün bitti di mi? ne oldu, ne açıkladılar internet sitelerinde bileniniz varsa absolutely00@gmail.com mail adresim bi yazıverin. ha eğer "be mal bakmaya üşenmişsin bizim yazmamızı mı bekliyorsun?" derseniz, demeyin. malum dün akşam galatasarayım fenerbahçeyi 3-1 yendi nihayetinde. o değil de mesele, şuna çok seviniyorum, bir iki seneye fatih terim hocamızın da katkılarıyla takım eskisinden daha iyi olacak bence. bilenler bilir, bende fatih terim hayranlığı, hatta fanatikliği var. adamın mimiklerine, konuşmalarına, maç esnasında saha kenarından futbolculara yaptığı psikolojik eziyete falan bayılıyorum. beni bile adam eder, disiplinli bir birey haline getirir buna inanıyorum. naaann bi dakka bu illuminaticilerin 7 aralıkta beklediği felaket sakın galatasaray-fenerbahçe derbisinde, galatasarayın fenerbahçeyi 3-1 yenmesi olmasın. öyleyse fena keklemişler onları. bir de skoru önceden tahmin edebilmişlerse eğer söylesinler, onlar iyi kahve falı da bakar, bi baksınlar bakalım bu mavi-yeşil ne ayak.
öte yandan en son sevgilimden ayrılalı tam bir yıl oldu. yani aslında iki gün önce birinci yılı doldurduk. 40 gün falan sürmüştü zaten, anlarsınız ya o kadar zamanda kimse kimseye aşık falan olamaz. çok koymamıştı yani. eğer adamı sevmiş olsaydım ben de geri sayım yapardım, hatta şu an bile "acaba ona nasıl zarar versem, evini mi yaksam, arabasını mı çizsem yoksa annesini mi kaçırsam" diye düşünüyor olurdum. adamın facebook şifresi falan aklımda, açıp kimlerle ne konuşuyor ona bile bakmıyorum inanın. zaman çabuk geçiyor. mayalar 2012 aralık ayında kıyamet kopacak falan demiş ya, aslı astarı var mıdır? öyleyse ölmeden önce ağzını kırmak istediğim bazı insanlar var, elimi çabuk tutayım yani. bir de yalnız ve bekar bir insan olarak ölmek var, o üzücü ama en azından 60 yaşında evinde beslediği 40 tane kedinin pisliğinden mikrop kaparak ölmüş, apartmana yayılan leş kokusunu komşuları ihbar edince belediye ekipleri tarafından bulunup kimsesizler mezarlığına gömülmüş bir kadın olarak ölmeyeceğim, bu sevindirici.
her neyse işte canlar, bu ara da böyle saçmalıklarla haşır neşirim ama şu illuminaticilerin web sitesinde ne olmuş ne bitmiş bilen varsa bi yazsın bana ya, meraktan çatlarım. öptüm herkesleri kocaman, iyi geceler.

0 kişi olaya son noktayı koymuş:

 
↑Yukarı