6 Mart 2012 Salı

cennetten satılık

selam bebişim. yeni bi işe atılmaya karar verdim. hemen bahsedeyim çok heycanlıyım zira. şimdi efendim, malum millet cennetten yer satıyor ediyor ya, hiç düşünmüyorlar bu insanlar nerede kalacak diye. hani cennetten yeri sattın, adam öldü ve hoop diye cennete gitti diyelim, nerede kalacak bu adam kardeşim açıkta mı kalsın bunu neden düşünemedin sen? zaten düşünmemen de iyi olmuş bence, ekmeğime yağ sürdün bak. şimdi kafamda tasarlayıverdim planı projeyi, cennetten dubleks daireler, villalar, studio daireler, konaklar, yalılar, çiftlik evleri, malikaneler artık aklına ne gelirse, tavuk kümesi ve köpek kulübesi de dahil olmak üzere satışa çıkardım.
yalnız şu an için ufak bi sorun var, bu saydığım binaları yapacak birini bulamadım. bana bi mimar, bi inşaat mühendisi, bol miktarda da inşaat ustası lazım canlarım. haa bi de bu binaların maketi lazım şimdilik, e insancıkları cennete götürüp getiremeyeceğime göre en azından maketten göstereyim. işte bu ufak sorunları da hallettikten sonra geriye kekleyecek insanları bulmak kalıyor ki bu da bizim memleketin insanları varken sıkıntı olmaz bence.
şimdi kafama takılan şöyle bi konu var, yazının şu üst kısmını okuduktan sonra bana cennetten ev almak istediğini ifade eden andavallar ulaşır mıydı, ulaşmaz mıydı merak ettim doğrusu. yahu sene olmuş 2012, millet ileri teknolojilerin haberini yapıyor bizim insanlarımızın düştüğü durumlara bak. akıllının teki çıkmış "cennetten yer satıyorum" demiş, bu mallar da inanıp almışlar. he yavrum ya bi siz çok zekisiniz zaten, geri kalan onca müslüman geri zekalı ki beş vakit namaz kılıyorlar falan böyle cennete girebilmek için. sanki konser bileti alıyolar yahu, hey allahım gülsem mi ağlasam mı bu insanların cahilliğine bilemedim. zamanında da marstan aydan falan yer satan uyanıklar vardı ve bunlara inanan insanlar vardı. artık bu kafaya gelmek için ne yapıyorlar bilmiyorum ama özendim vallahi. saf desen saf değil aklınca uyanıklık yapmaya çalışıyor, akıllı desen hiç değil. bu insanlar ne tür hangi statüde bilemedim.
adamlara da helal olsun yalnız, millet yeryüzündeki tapulu arazisini zor satıyor bunlar cennetten yer satmayı becerebiliyor. ilginç. gerçekten ayakta uyutulmaya müsait milletiz hani, ne diyelim artık söylenecek söz bile yok. acaba cennetten yer aldığına inananlar arasında ölen oldu mu nan? merak ediyorum da, ölürken "amaan ne güzel ölmek hoopp cennete düşüvericem şimcik, yer de var zaten iyi ki önceden parsellemişiz" diye düşündü mü? çok ilginç nan valla bak çok ilginç. hayretlere düşüp düşüp çıkarak herkese iyi geceler.

0 kişi olaya son noktayı koymuş:

 
↑Yukarı