3 Mart 2012 Cumartesi

bi yaz vardı, ona n'oldu?

geçtiğimiz haftaki hava durumunu özlüyor bünye. tam "tamam artık kesin bahar gelicek yuppiiğğ" diye sevinirken, pazartesi günü birden yine soğudu hava. salı gününden hiç bahsetmek istemiyorum zira yağan kar neydi öyle? donduk azizim, soğuktan geberdik. o kadar kalın giyiniyorum ki hareket etmekte zorlanıyorum neredeyse. geçen sene bu zamanlar bu kadar çok üşümüyorduk, 2011'in kıymetini bilememişim yemin ediyorum. ama dostum en kötüsü de ne biliyor musun? buz gibi havada sıcak yataktan çıkıp sabahın köründe işe gitmek. yemin ediyorum kabir azabı çekiyorum sanki, resmen sürüne sürüne çıkıyorum o yataktan ve herşeyden nefret ediyorum o dakika. 5 dakika bile geç kalkma lüksüm olmadığı için ağlıyorum resmen. hayat gerçekten çok zor bir hadise.
ümitle bekliyorum artık yazın gelmesini. hani gerçekten yazdan da geçtim de, bahar gelsin bari. yani yağmur yağsın ama hava soğuk olmasın, buna bile razıyım. bi de burun üşümesi olayı var, nasıl saçma bi durum bu ifadesi yok yani. bu sene ilk kez eldiven kullanmaya başladım, en azından çok soğuk havada eldiven takarak parmaklarımı donmaktan kurtarıyorum. saçlarımı toplamadığım için kulaklarımı da saçlarım sayesinde ısıtıyorum da burnuma henüz bi çare bulamadım. bi de faranjit durumu var ki evlerden ırak. her hafta bir gün boğaz ağrısı çekiyorum, 3 gün antibiyotik kullanıyorum geçiyor ve bi sonraki hafta yeniden boğaz ağrısı başlıyor. hayır yani ağrıyan boğazla o kocaman antibiyotikleri yutması da ayrı bir dert.
diyorlar ki ozon tabakasındaki delik kapanmış ondan küresel soğuma oluyormuş blabla. hayır yıllarca küresel ısınma var diye feryat edip durduk da ne oldu, bak işte küresel olarak soğuyoruz çok mu mutluyuz sanki. en azından bir aydır her hafta kar yağıyor, sözüm ona cemre de düştü ama onlar da nereye düştüyse artık yine de ısınamadık gitti. belki de ozon tabakasındaki delik kapandığı için cemreler düşemedi, biz düştü sandık sevindik boş yere. ayrıca ozon tabakasını kim kapattıysa artık iyi bi bok yemedi bence, hemen geri delsin bi zahmet. üşüyoruz yahu dünyada, donuyoruz hatta haberi var mı? mutlu mu şimdi ha mutlu mu?
ilginçtir ısınma amaçlı kullandığımız klimalar bile sıcaklık eksilere düşünce çalışmıyor. gözünü sevdiğimin teknolojisi işte. en lazım olduğu dakikada duruveriyor o klima, bütün gün, hani nereden baksan on buçuk saat boyunca sadece iki saat çalışıyor. tıpkı ihtiyar amcalara benziyor, hani ihtiyar amcalar az bi yokuş çıkınca tıkanır öksürür ya, bizim klima da öyle işte. biraz çalıştıktan sonra hava soğuksa hemen duruyor, sonra arada sırada üç dakika falan çalışıp bi ce-ee diyip kayboluyor. yine bize hüsran, yine bize üşümek yani. çok rica ediyorum artık yaz gelsin, en olmadı bahar gelsin de insan gibi dolanalım ortalıkta. böyle lahana gibi giyinmekten zerre kadar zevk almıyorum açıkçası.

0 kişi olaya son noktayı koymuş:

 
↑Yukarı