29 Nisan 2012 Pazar

size ciddi ciddi taktım bu ara

merhaba "her işin en doğrusunu ben bilirim" diyen insancıklar, bu arada mükemmeliyetçi takıntılılar size de merhaba, gözümden kaçmadınız, meraklanmayın.
efendim nasıl anlatılır bu, nasıl ifade edeyim duygularımı hiç bilemiyorum. yani öncelikle "her işin en doğrusunu ben bilirim" diyene mi yoksa mükammeliyetçi takıntılı olana mı hazırladığım lafları dizeyim karar veremedim. kafam karıştı doğrusu. neyse, alfabetik gidelim o zaman.
sevgili her işin en doğrusunu bilen -bildiğini zanneden- kişi. sana bu satırları yazarken hiç zorlanmıyorum açıkçası çünkü son zamanlarda "hani bi lazer silahı olsa ilk bunların üstünde denerdim" dediğim insanlar hep senden, hep senin gruptan. hacı bak önce bişey sorcam ben, hani şimdi sen her işin ve herşeyin en doğrusunu biliyorsun ya, nerden biliyorsun tüm bunları? bana da öğretsene olm ya ciddi ciddi çok merak ediyorum bak. ana, yoksa aslında her işin doğrusunu bilmiyorsun da, biliyormuş gibi mi davranıyorsun? ayıp değil mi bu yaptığın. kaç yaşına gelmişsin, eşşek kadar insan olmuşsun, utanmıyor musun sen böyle yalanlar söylemeye. çok ayıp bak, yakışmıyor boyuna posuna. ha bak ben sana "hayır ya herşeyi bilemezsin işte, her işin doğrusunu bilemezsin" demiyorum, orda bi dur. ben sana diyorum ki, "madem herşeyin, her işin doğrusunu sen bilmek istiyorsun, eğer ömrün de yeterse öğren, öyle gel. kendini de kandırma, insanları da. ruh hastası olursun mazallah, üzülüyorum bak." anlaştık mı bebişim? tamam o zaman, bi daha seni öyle artistlikler peşinde görmeyeyim, kırarım ağzını. hadi öptüm çok.
eveett, sevgili mükemmeliyetçi, mükemmellik takıntısı olan arkadaşım, gel şöyle otur da bi konuşalım senle. hayır, ben senin olayını çözemiyorum bak. ulan sanki kendin dört dörtlüksün, olmuşsun kıvamına gelmişsin gibi insanları beğenmiyorsun falan, bu tavırlar hiç hoşuma gitmiyor bilesin. bu mahallede böyle şeyler iyi karşılanmaz bebişim. diyorum ya, kendin dört dörtlüksün, mükemmelsin, aşmışsın artık gibi herkeste kusur bulmalar, hep en mükemmeli aramalar falan, sinir bozuyorsun. bi de, kendindeki hataları biri sana söylediğinde "hayıırr ben hatasız biriyim, mükemmelim, onlar benim hatam ya da açığım değil özelliğim, kişiliğim böyle" yalanını feryat figan savuruyorsun ya, bayılıyorum sana. yemin ediyorum bu tavırlarına tanık olmak en büyük zevkim. yani arada seni kıstırdığımda sürekli sendeki kusurları dile getiriyorum ya, sırf eğlence olsun diye. zevkine yani. ama işte dedim ya, kendini mükemmel zannedip diğer insanların da -senin anlayışınla- mükemmel olmalarını bekleme. herkese göre "mükemmel" kavramı değişir bak bebeğim. görecelidir yani, anladın di mi? tamam, sana da söyleyeceklerim bu kadardı. ha bak unutmadan, aklında olsun "mükemmel" olan bişey yok hem. herşeyin ve herkesin kusuru vardır tamam mı canım. hadi seni de öptüm çok.

0 kişi olaya son noktayı koymuş:

 
↑Yukarı