2 Mayıs 2012 Çarşamba

insanlar beni yoruyor artık

merhaba sigaraya gelecek olan 1.50 tl'lik sağlık vergisi, merhaba bitmek bilmeyen hafta, merhaba iç bayan mıymıy insanlar. siz üçünüzden nefret ediyorum bilin de!
şimdi efenim, biz sigara kullanan insanların bu memlekete ne zararı var hiç anlamıyorum. yani sigaramızı alırken vergimizi de ödüyoruz, kullanmayan insanlara "olm nolur yak bak hatrım için başla" telkininde de bulunmuyoruz ama bizle dertleri bitmedi tükenmedi. hayır yani memleketteki bunca insan sigarayı bırakıcak da ne olucak biri bana açıklayabilir mi? tamam, sağlıksız bunu kabul ediyorum ama neticede zararını bile bile kullanıyoruz bu mereti işte kardeşim, özgür iradeyle kullanıyoruz. ben kendi ciğerimi düşünmüyor olabilirim de sana ne amk benim ciğerimden sana ne? istersem zifir karası yapabilirim gayet rahat akciğerlerimi, tertemiz kalsa ne olcak sanki? madalya mı takıcaklar olm bi açıklayın bana nolur ya. aynı zamanda, memleketteki tüm tiryakiler bi anda sigarayı bıraksa, zaten çökmeye yakın duran ekonomimiz çöküvericek. hiç bu açıdan düşünülmüyor ama! ha bak, "sen dert etme bebişim, biz elektriğe, doğalgaza falan senede 12 kez zam yaparak hallederiz bu işi" diyorsan, bu sefer de sigara kullanmayan insancıklara yazık yani. bizi kötü alışkanlıklarımızdan kurtarıcaksınız diye o insanlar anassının gözü kadar fatura ödeyecekler. hani uyandırayım da.
hayır yani, zam üstüne zam geldi ses çıkartmadık. kapalı alanlarda sigara içmek yasaklandı, karda kışta dışarlarda sigara içtik, ses etmedik. nedir bu sigaraya gelecek olan sağlık vergisi zamazingosu. ne gereği var allah aşkına nolur birisi beni aydınlatsın ya! kışın kapalı mekanların balkonlarına, bahçelerine, kapı önlerine bi baksanıza, nasıl da dışlanmış duruyoruz. nasıl da üşüyoruz, öyle böyle değil yani. ay sinirlendim artık ya.
ayrıyetten bu hafta da anassının gözü kadar uzun bi hafta, nasıl bitmek bilmedi böyle, nasıl can sıkıntısından çat diyerekten çatliycam anlatamam. hani pazar olsa da uyusam doya doya, uzatsam ayaklarımı dinlensem, olmazsa kardeşimin yakasına yapışsam "nooluurr beni anatolium'a alışverişe götür, hadi ablam minibüslerde süründürme" diye yalvarsam diye dört gözle pazar gününü bekliyorum ama yok canına yandığımın haftası bitmedi gitti. sıkıldım ya, günleri 3 gün kadar ileri alıversek noolur sanki ha noolur? bi de zaten yeterince derdim yokmuş gibi şu mıymıy mıymıntılanan insanlardan çok fazla var bu ara etrafımda. yani onlar neden bu kadar yavaşlar anlamıyorum. konuşurken ortalama uzunluktaki bi cümleyi tamamlamaları nerden baksan tam 15 dakika sürüyor. yürürken desen resmen adım atsam mı atmasam mı diye düşünüyorlar. kim bu insanları ağır çekimde unuttuysa hemen normal moda çevirsin lütfen. artık tahammül edemiyorum yani ben.

0 kişi olaya son noktayı koymuş:

 
↑Yukarı