17 Haziran 2012 Pazar

pazarın yaz hali

merhaba sevgili sıkıcı olmaması gerekirken gereğinden fazla sıkıcı olan pazar günü, merhaba aşırı sıcak hava.

nerden baksan yine en az bir ay önce tuğbayla "bi pazar çıkıp gezelim oturmayalım evde kös kös" gibi bi plan yapsak ta ben henüz "hadi o pazar bu pazar" cümlesini kuramadım. her zaman olan muhabbet işte, pazar sabahı geç uyanmak istersin ama erkencikten uyanırsın, kahvaltıyı aheste aheste yaparsın sonra mıhlandığın koltuktan bir allahın kulu kaldıramaz. ta ki, oturduğun yerde onbeş litre terleyip soğuk duşa girmeye karar verene kadar. e tabi o zamana kadar pazar gününün yarısını da bitirmiş olursun. sonra mı? "canım bu saatten sonra nereye gidilir ki" muhabbeti. oturup tv izlemeye veya nette takılmaya devam.
oldum olası sevmem pazar günlerini aslında. değişik bi duygu içindeyim pazar gününe karşı. hem tek izin günüm olduğu için sevesim geliyor, hem de pazar günü olunca ağır depresyona giriyorum. kışsa yine iyi, en azından dışarsı anasının gözü kadar soğukken "sıcacık evde oturuyorum mis gibi" diye düşünüyorum. ama işte yazın her taraf anasının gözü kadar sıcak olunca çekilmiyor vesselam. tek artısı, evde oturduğun için üşenmeyip te poponu yerden kaldırabildiğin zamanlarda istediğin kadar soğuk duş alabiliyor olman. başka bi faydasını görmedim meretin.
yapım itibarı ile evde oturmayı fazlasıyla seviyorum ama neden pazar günleri evde oturmaktan şikayet ediyorum, bu şikayetime rağmen de neden çıkıp gezmiyorum hiçbir fikrim yok. hala daha pazar günlerine karşı olan bu samimiyetsizliğimi aşamadım. pazartesinin bile bi özelliği var, sendrom günü. bi tek pazar gününün özelliği yok. tatsız tuzsuz, evlat olsa sevilmeyecek öyle gereksiz bi gün işte. ama yine de iyi ki var, tek izin günüm olm anlatabiliyor muyum sana?
ayrıyetten yaz mevsiminde işe tepeden rastgele toplanmış saçla gitmek meşrulaştırılsın. yani elbette ben de dümdüz seviyorum saçlarımı da, uzun olunca yapışıyorlar, yakıp kavuruyorlar ya çekilmiyor doğrusu. gece uyumadan önce soğuk duş alıyoruz güya, sonra saçı kurutup fönlemeye çalışırken soğuk duş bütün anlamını yitiriyor ve yine aynı yüksek vücut ısısıyla uyumaya çalışıyoruz. ayrıyetten sabah kalkınca, gece dümdüz olan saçlar sıcaktan dolayı kabarmış oluyor. boşu boşuna enerji sarf ediyoruz işte. ama ne yaparsın, mecburiyetler doğrultusunda yapılmak zorunda olan şeyler bunlar.
unutmadan, bütün babaların babalar gününü de kutlarım. sevgiler, iyi pazarlar.

0 kişi olaya son noktayı koymuş:

 
↑Yukarı