5 Haziran 2011 Pazar

bu şarkı beni seviyor, hissediyorum

bilir misiniz bilmiyorum ama fena halde hande yener sever bir insanım. aşık olduğumda, yalnız olduğumda, sevgilim olduğunda, sevgilime trip attığımda, sevgilimden ayrıldığımda kısacası (çok uzattım farkındayım) her anımda soundtrack hande yener şarkılarıdır. işte sevgili handeciğimin bu şarkısı belki de hayatımın en acı ayrılığına eşlik etmişti.

uzunca bir süre beraber olduğum adamla, biraz bizim biraz da etrafımızdaki insanların çabalarıyla, saçmasapan sebepler yüzünden ayrılmıştık işte. daha önce defalarca büyük kavgalar ettiğim, ben sinirden ağlarken bana sarıldığında sinirden omzunu yumrukladığım ama yine de ayrılamadığım o adamdan ayrılmıştım ve gerçekten çok mutsuzdum. bir süre sadece kendi kendime kalmak en iyisi olacaktı evet ama, bu duruma bu depresyon haline de bir şarkı eşlik etmeliydi. bigün böyle acaba bi umut var mı diye internette tarot falı bakarken bu şarkı çalmaya başladı müzik listemde. aylarca o albümü dinlemiştim, aylardır o şarkı orada duruyordu ve belki milyon kez dinlemiştim ama ilk defa dikkatimi çekmişti doğrusunu söylemek gerekirse. beynime kazıdım, yüreğimi adadım ya şarkıya, olamaz böyle birşey. haftalarca sadece bu şarkıyı dinledim. utanmasam zil sesi de yapacaktım ama, onu yapmadım işte.

düşünmedim değil allaam hande kesin bu şarkıyı benim için yaptı, bak ne güzel tuz basıyor yaralarıma, acı çekerken coşuyorum resmen ama yine de çok seviyorum, o derece yani. sanki sevgilimin yerine koymuştum bu şarkıyı, sanki hande susuyordu ben adama söylüyordum o sözleri. şimdi yine müzik listemde o çıktı da ordan geldi aklıma, ama biliyorum o şarkı da beni seviyor.

0 kişi olaya son noktayı koymuş:

 
↑Yukarı